نرم افزار crm ابزاری برای به ثمر رساندن استراتژیهای CRM سازمان است. یک نرم افزار CRM به شرکتها برای تسهیل ارتباط با مشتریان، بهبود فرآیندها، ارتقاء سودآوری و افزایش "CLV" مشتری کمک میکند. با نرم افزار CRM می توان یک نگاه جامع از فعالیت های سازمان حول محور مشتری که به دید 360 درجه از مشتری معروف است ایجاد نمود.با توجه به نقش مهمی که مشتریان در حیات سازمانها دارند. از این رو، ما با افتخار اعلام میکنیم که به عنوان مشتریان ما، شما مرکز توجه ما هستید. هدف اصلی سامانه مدیریت ارتباط با مشتری، بهبود تجربه مشتریان از خدمات بانکی و ایجاد ارتباط نزدیکتری آنها است.