سامانه مدیریت کانال های ارتباطی

مدیریت متمرکز و یکپارچه تراکنش های بانکی

در یک مرکز تماس تمام کانال ( OmniChannel ) مشتریان می توانند راه ارتباطی خود را بر اساس سلیقه و شرایط خود انتخاب کنند و اپراتورها در یک سیستم یکپارچه بدون توجه به راه ارتباطی مشتری تصویری کامل از سوابق و تعاملات مشتری را در اختیار دارند. مرکز تماس الوویپ، یک راهکار مرکز ارتباط OmniChannel تمام عیار است که تجربه بی نظیری از مدیریت تمام راه های ارتباطی با مشتریان را برای شما ایجاد می کند.

ویژگی ها و قابلیت ها

  • انطباق با پروتکل های ارتباطی مختلف (وب سرویس، سوکت ،WCF,Rest و...)
  •  سرویس دهی هوشمند در دریافت و ارسال جریان تراکنش ها
  •  سرویس دهی و اتصال به رابط های مختلف بانکی نظیر سوئیچ کارت ، PINPAD ، موبایل بانک، تلفن بانک، اینترانت و ...
  •  انطباق با استانداردهای شتاب
  •  اعمال مدیریت متمرکز بر روی تراکنش ها در کانال های ارتباطی
  • امکان اعمال تغییرات در ماژول ها بدون ایجاد قطعی و افت کیفیت سرویس دهی
  •  رعایت استانداردهای امنیتی در طراحی سامانه
  • طراحی سامانه بر اساس معماری سرویس گرا
  •  استفاده از پروتکل مانیتورینگ یکسان در تمامی ماژول های سیستم
  •  ثبت رخدادهای سیستمی با دقت بالا
  • پارامتریک بودن سامانه
  • سازگاری با سیستم های توزیع بار(Load Balancer) جهت ارائه سرویس با  Performance بالا
  • استفاده از پلتفرم یکسان در تولید ماژول ها
  • امکان ارائه انواع سرویس های مالی و گزارشات و صورتحساب آنلاین مورد درخواست مشتریان ویژه
  • امکان ایجاد محدودیت بر روی سرویس های مشتریان ویژه 
  •  امکان ایجاد محدودیت بر روی حساب های مشتریان ویژه 
  •  ایجاد روش های مختلف احراز هویت مشتریان ویژه
  •  اختصاصی سازی سرویس ها برای مشتریان ویژه
  •  امکان ارائه گزارشات خاص بر اساس نیاز مشتریان ویژه

جمع بندی

شرکت گسترش فناوری‌های نوین خود را متعهد می‌داند تا با ارائه محصولات امن، کاربرپسند ، کاربردی  و با طراحی مناسب به مشتریان بانک‌ها ،شرایطی را محقق سازند که بانک‌ها ضمن کاهش هزینه‌های خود بتوانند رضایت مشتریان‌ افزایش دهد و با بکارگیری فناوری‌های نوین نیازهایشان رفع کنند.