پورتال جامع خدمات الکترونیکی بانکی

مدیریت آسان خدمات الکترونیکی بانکی

از طریق پورتال بانکی، مشتریان می‌توانند به مواردی مانند:

مدیریت حساب، بررسی موجودی، انجام انتقال وجه، پرداخت قبوض و صورتحساب‌ها، مشاهده تراکنش‌ها،

و در بعضی موارد، انجام معاملات بورسی یا سرمایه‌گذاری نیز دسترسی داشته باشند.
پورتال جامع خدمات الکترونیکی بانکی از تکنولوژی‌های امنیتی برای حفاظت از اطلاعات حساب بانکی استفاده می‌کنند

و از طریق شناسایی دو عاملی، رمزنگاری، و سایر روش‌های امنیتی، اطمینان می‌دهند

که دسترسی به حساب‌های مشتریان تنها برای آنها و با مجوز آن‌ها صورت می‌گیرد.

ویژگی ها و قابلیت ها

  • احراز هویت مرکزی و دسترسی امن به پورتال جامع در شعب سراسر کشور
  • ارائه خدمات مربوط به دستگاه توکن )تخصیص توکن، تعویض توکن، دریافت رمز ثابت آنلاین،
  • مسدودسازی/ رفع مسدودی توکن، فعال/غیرفعال کردن توکن و انصراف توکن
  • امکان تغییر اطلاعات مشتریان دارنده توکن
  • اتصال به سوئیچ کارت اعتباری و ارائه خدمات مربوط در شعب
  • ارائه نسخه های مختلف همراه بانک برای مشتریان و شعب
  • امکان غیر فعالسازی همراه بانک
  • امکان مدیریت کاربران شعب توسط کاربر مدیریت مربوط شامل تغییر رمز و تغییر کاربر شعبه
  • امکان اضافه کردن حساب جدید، فعال/غیر فعال کردن کاربری اینترنت بانک مشتری و تغییر سقف انتقال وجه حسابی و پایا
  • امکان اخذ گزارش های مختلف مشتریان توسط شعبه
  • امکان اخذ گزارش های مختلف مشتریان توسط شعب و مدیریت شعب بانک در استان ها بصورت ONLINE
  •  ارائه سرویس گزارش وجوه نقدی شعب

جمع بندی

شرکت گسترش فناوری‌های نوین  اعتقاد دارد که با این سامانه، می‌تواند گامی در جهت ترویج فرهنگ بانکداری دیجیتال بردارد  و پاسخ مناسبی به نیازها و انتظارات مشتریان دهد. امنیت و حریم خصوصی اطلاعات کاربران برای شرکت گسترش فناوری‌های نوین بسیار مهم است، لذا تمهیدات امنیتی قوی برای حفاظت از اطلاعات مشتریان صورت گرفته‌است.