• مدیریت بدون وقفه بر سایت های اصلی ، پشتیبان (Mirror) و مقابله با بحران (DR) برای ارائه سرویس برخط (Online)
  • ارائه خدمات راهبری عملیات و نگهداری و پشتیبانی در کلیه مراکز داده اصلی و پشتیبان به صورت 7*24 شیفت و oncall
  • نصب ، راه اندازی و پشتیبانی از نرم افزارهای بنیادی بر پایه Mainframe
  • تجهیز ، نصب و راه اندازی ، پیکربندی تجهیزات سخت افزاری Mainframe
  • تامین و حفظ تداوم دسترس پذیری و پایداری سیستم عملیاتی Core Banking با پیاده سازی سیستم تحت محیط Parallel Sysplex
  • انتقال اطلاعات و دسترس پذیری همزمان سیستم عملیاتی Core Banking در سایت پشتیبان
  • انتقال اطلاعات و دسترس پذیری سیستم عملیاتی Core Banking در سایت مقابله با بحران (DR) در حداقل زمان
  • توسعه و پشتیبانی معماری سیستم عملیاتی Core Banking
  • تهیه ، تدوین و بروزرسانی روال ها ، دستورالعمل ها و برنامه ریزی (Contingency Plan) به منظور تداوم خدمات رسانی سیستم عملیاتی Core Banking با بالاترین کیفیت
  • تدوین و بروزرسانی طرح تداوم کسب و کار (Business Continuity Plan)
  • پیاده سازی سامانه پایش لحظه ای (monitoring) ، رصد و تحلیل تراکنشهای سیستم عملیاتی Core Banking
  • ارزیابی نیازهای توسعه ای ، برنامه ریزی و ایجاد ظرفیتهای لازم برای توسعه محصولات و خدمات
  • ایجاد و تجهیز سایت آزمایشی به منظور نصب و راه اندازی تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری جدید و کنترل و تضمین صحت عملکرد آنها
  • تجهیز ، نصب و راه اندازی کلیه تجهیزات زیرساخت مرکز داده در سطح جهانی TIER3 شامل سیستم های هواساز و خنک کننده ، تامین برق اضطراری و بدون وقفه ، اعلام و اطفای حریق
  • برقراری و بکارگیری تکنولوژی های پیشرفته و هوشمند در زمینه نظارت و کنترل ، اطلاع رسانی به هنگام و واکنش در برابر شرایط غیر نرمال عملکرد تجهیزات زیرساخت مرکز داده